Subject: FW: Uus-Hindreku (24504:003:0571) detailplaneering
From: "Eerik Kask | K-Projekt" <[email-masked]>
To: "Tiina Skolimowski" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 14:06:11 +0300

Tere!

Saadan edasi ka Transpordiameti vastuse (vt allpool). Ehk et minu
tõlgendusel võiks asukoht seal olla, lihtsalt seletuskirjas tuleks välja
tuua, et täpsustada siis edasisel projekteerimisel?

Tervitades

Eerik Kask
mob +372 5340 5637

 <http://kprojekt.ee/>

From: Krista Einama <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 20, 2025 9:16 AM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]>
Subject: RE: Uus-Hindreku (24504:003:0571) detailplaneering

Tere,

Edastasite päringu riigitee 11601 Loovälja tee teeületuskohale seoses
Uus-Hindreku ja Rusniku planeeringu koostamisega. Teeületuskoht on
kajastatud põhijoonisel, väljavõte põhijoonisest allpool.

Varasemalt oleme planeeringu avalikul väljapanekul toonud välja, et
teeületus peab olema loogilises asukohas.

Kuna planeerigu joonisega liikuvusanalüüsi kaasas ei olnud, ei tea me
asukoha valikul planeeringu koostaja kaalutlusi. Palun analüüs ja
kaalutlused esitada edaspidiselt planeeringu mahus planeeringu
kooskõlastamiseks esitamisel. Käsitleda tuleks suuremat pilti kui ühe
planeeringu vajadus teeületuseks.

Oleme seisukohal, et põhijoonisel toodud teeületuskoha asukoht riigiteel
11601 orienteeruvalt km 3,05 võib olla üks võimalik asukoht, kuid vajab
täpsustamist projekti koostamisel lähtudes sellel ajahetkel riigitee
terviklikust liikluskorraldusest, olemasolevatest teeületuskohtadest ja
realiseerunud planeeringutest ja nende lahendustest.

Käesolev e-kiri on vastus päringule ja ei käsitle planeeringu
kinnistusisest lahendust.

Edu soovides ja tervitades,

Krista Einama

Transpordiamet

Väljavõte põhijooniselt (teeületuskoha asukohaga)

From: Eerik Kask | K-Projekt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 4:28 PM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Uus-Hindreku detailplaneering

Tere

Jätkame Uus-Hindreku detailplaneeringu koostamist Jõelähtme vallas ja
sellega seoses soovis vald teie seisukohta väljapakutavale teeületuskohale
Loovälja teel. Lisasin põhijoonise hetkeseisu manusesse ning ka
Transpordiameti varasemad seisukohad. Jääme ootama teie tagasisidet.

Tervitades

Eerik Kask
Projektijuht

tel    +372 626 4100
mob  +372 5340 5637
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.